środa, 17 lipca 2013

Russia

Kolejna kartka z Rosji, z St. Petersburga. Przedstawia nocny widok na podniesiony Palace Bridge. Pomimo swojej wielkości i ekstrawagancji z architekturą otoczenia, Palace Bridge sam w sobie jest stosunkowo prostą konstrukcją. Jego długość w sumie wynosi 260.1m, a wysokość 27.8m. Wysokość została ściśle ograniczona, tak aby most nie zasłaniał widoku zabytków wokoło. Centralne przęsło mostu dzieli się na dwa skrzydła, które są podnoszone o kąt ponad 45 °, aby umożliwić statkom przepłynięcie. 



Distance: 936 km
Traveled: 11 days

1 komentarz:

  1. Trafiłam na Twojego bloga przez moje Candy i nie powiem - bardzo mi się tu podoba ;). Dołączyłam do Twoich obserwatorów i postaram się tu zaglądać częściej ;).

    Napisałaś w zgłoszeniu, że polubiłaś mój profil na FB, jednak nie mogę Cię odnaleźć... Sprawdź proszę, czy na pewno to zrobiłaś, bo z ogromną chęcią przyznałabym Ci 3 losy ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń